Salutare fani 360,
Ce mai faceti ?
In randurile urmatoare voi aborda un subiect interesant. Eu ca “patron”, antreprenor, de ce as face un tur virtual pentru afacerea mea, care este pretul unui tur virtual 360 si ce este raportul investitie / beneficiu?
Vom analiza un caz, al unui antreprenor din domeniul Real-Estate / Imobiliar.
5 Motive de a avea un #tur virtual pentru Agentiile Imobiliare:
- Atrageti mai multi potentiali cumparatori: avand un portofoliu de tururi virtuale puteti cu usurinta sa le atasati pe site-ul agentiei, chiar sa le trimiteti sub forma de mesaj clientilor. Astfel, acestia (din confortul lor personal, adica de acasa, birou, concediu etc) vor avea o vedere panoramica si foarte detailata asupra proprietatilor pe care le promovati evitand situatii stanjenitoare in care potentialul client, in cadrul vizitei, va spune “in poze parea mai mare spatiul”, “parea mai bine compartimentat”, “parea….”. #Turul virtual ofera expunere si transparenta totala !!
- Timp suplimentar pentru a “bate palma cu clienti”: un tur virtual ofera un nivel foarte ridicat de detalii pentru potentialii clienti, nu distorsioneaza spatiul si este aproape imposibil sa “ascunzi defectele”. Ca atare, clientii vor putea face selectia incepand cu vizualizarea turului virtual, urmand sa selectioneze doar acele “imobile” care realmente sunt conforme cu dorintele lor. Este un #time saving pentru amandoua entitatile, agentia imobiliara si client. Ca sa nu mai calculam economiile la benzina si evitarea stresului provocat proprietarului imobilului care este vandut / inchiriat;
- Capteaza interesul potentialilor clienti si va imbunatateste rata de raspundere din partea clientilor: #tururile virtuale pot face diferenta ! Puteti sa fiti asigurati ca acei clienti care va contacteaza dupa ce au vizualizat tururile virtuale de pe site-ul dvs, sunt clienti cu un interes foarte ridicat pentru respectivele proprietati. Ca atare nu va veti lovi de raspunsuri negative din partea lor cand ii veti contacta!
- Fiti cu un #pas in fata concurentei: sa luam un studiu de caz. Doua agentii imobiliare, una isi promoveaza proprietatile prin intermediul pozelor 2D, simple, iar cealalta agentie isi promoveaza propretatile prin intermediul #tururilor virtuale. Cine credeti ca va benefecia de mai multe contacte din partea clientilor ? Raspunsul este categoric, din punctul meu de vedere. #Tur virtual este sinonim cu #Profesionalism si #Incredere (intr-o piata in care un antreprenor investeste in business-ul lui, inspira incredere potentialilor clienti);
- #Succesul, #Rapiditatea, #Profesionalismul afacerii dvs depinde de multi factori, iar #Turul Virtual este unul dintre ele, unul foarte #important de altfel ! Cu siguranta ca “proprietarii” imobilelor promovate de voi vor observa aceste aspecte si in viitor tot la dvs vor apela in detrimentul concurentei din piata !
Costul / Pretul platit pentru un #Tur Virtual va aduce beneficii viitoare business-ului dvs, deci “banul platit” nu il considerati un cost DAR considerati-l o #INVESTITIE pentru ca asta si este !
Mersi !
Ne auzim!
Ciao